reklama

To je tvoj frajer?

V ten deň som za družného rozhovoru vyprevádzal kamarátku do jej triedy (sme predsa na tej istej chodbe...). Prehodil som s ňou ešte zopár viet, ťažko povedať o čom a pobral som sa do triedy. Zrazu z jej triedy príde zvolanie: To je tvoj frajer? S úsmevom som si predstavil zhrozený pohľad kamarátky a nahlas som si povedal jej (samozrejme pravdivú) odpoveď - nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

No náhodou - aby ste si nemysleli - podľa mňa je medzi mnou a touto kamarátkou celkom dobrý, kamarátsky vzťah a nič na tom nehodlám zmeniť. Ale v ten deň, keď som sa akosi pousmial nad touto otázkou (nebola totiž prvá), som si trochu nevedomky začal hodnotiť tento vzťah.

Ona je v podstate dobré dievča. No a predstava, že by som náš vzťah potiahol niekam do iných sfér sa mi v tej chvíli zdala celkom dobrá. Veď prečo aj nie... Nič zlé by som na tom nevidel a... Vlastne to je aj celkom výhodné, nie? Dobre to vyzerá, no a čas venovaný tomu vzťahu by som už nejako oželel...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtedy som sa zastavil a musel si utriediť myšlienky v hlave. To, čo sa mi preháňalo hlavou (a načrtol som tu) sú presne tie dôvody, pre ktoré som sa už dávnejšie rozhodol podobné vzťahy neťahať niekam, kde by som to len pokazil. To nie je pesimizmus, ani sebapodceňovanie. Keď si to zovšeobecním, mám čas. Znie to ošúchane, ale nemyslím si to preto, že by to bol jediný spôsob ako sa vyhnúť každému známym "pätnásťročným akože-trvalým-vzťahom". Je to totiž jediný spôsob ako vyrásť na človeka, ktorý dokáže vo vzťahu myslieť na toho druhého.

"To je tvoj frajer?" - pýtal sa ktosi v triede. Nie, nie... to by jej tak ešte chýbalo :).

Daniel Holúbek

Daniel Holúbek

Bloger 
  • Počet článkov:  64
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Salezián v zácviku! ;) Zoznam autorových rubrík:  AktuálnePočítačeSpoločnosťMúza koplaToto sa staloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu